Sonntag, 21. November 2010

WANTED!

New York merkezli marka 'Band of Outsiders'ın tasarımlarına ilk defa 2011 ilkbahar-yaz koleksiyonlarının sergilendiği New York Moda Haftası'nda rast gelmiştim. Sade ve rahat tasarımlarıyla insana adeta 'bahar'ı yaşatan koleksiyonlarına duyduğum ilgiyi de o zamanki yazımda belirtmiştim. Ve şimdi de Phil Oh'un yakaladığı sokak modasını yansıtan fotoğraflardan birinde, Joanna Hillman'ın üzerindeki o muhteşem çizgili eteğe rastlayıp ve tasarımın 'Band of Outsiders'a ait olduğunu öğrenince yine yeniden markaya hayran durumdayım.


Deseni, kumaşı, çizgili oluşu ve kesimi beni benden almasına sebep! Uydurulabileceği yüzlerce kombinasyonu düşünmekten kendimi alıp fiyatını belirtiyorum (Opening Ceremony'de satılıyor)$ 875 ! Bir eteğe bu kadar para verilir mi? Evet, verilir. Çünkü uymayacağı hiç bir üst yok bu eteğin! Her zaman, her yerde, her şeyle giyilinebilir!  Tabii bir taraftan da gerçekler var diyerek, indirim zamanında yeniden karşıma çıkması ümidiyle yazımı noktalıyorum.





Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen