Sonntag, 8. Mai 2011

Happy feet!


Sezonun tartışmalı objesi haline gelen 'flatform'lar hakkında siz ne düşünüyorsunuz bilmiyorum; ama benim fikrim 'yaratıcılık güzel şey, denemek gerek'. Chanel, Prada  ve Derek Lam defilelerinde konukların 'enteresan' olarak karşıladığı flatform ayakkabılarda (flat+platform=flatform) benim en beğendiğim model Prada'ya ait (bu hafta Prada'yı ikinci kere anıyor olmak ilginç) ve bu modelde en çok hoşuma giden şey de tabanının kat kat değişik renklerden oluşuyor olması. Gelgelelim, bu ayakkabıyı alabilmek için kredi kartı limitimizi artırmamız gerekebileceğinden pek sevgili Hanneli Mustaparta daha ucuza mal olacak bir fikirle beyaz deri converse'lerinin altına bu tür bir taban ekletmek için ayakkabılarda harikalar yaratan bir ayakkabı tamircisine (ismi Boris- Lady Gaga'nın stilistinin de kendisini keşfetmiş olduğunu ve bir dolu sipariş verdiğini söylesem?) gitmiş ve ta taam; ortaya çıkan sonuç resimde gördüğünüz şekilde. Biraz kararsız yaklaştığım flatform'lara ulaşabilmek bu kadar kolay olunca ben de bir tane ister oldum.(Platformlara kıyasen rahatlığı ve farklılığı insanı gerçekten cezbediyor.) O yüzden şimdi fellik fellik bunu yapabilecek bir ayakkabı tamircisi arıyorum...

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen