Dienstag, 8. Februar 2011

SS 2011 in short!

 Şu bir gerçek ki hiçbirimizin 2011 bahar koleksiyonlarını teker teker izleyip, kendi dolabına uygun olanları aklının bir köşesine kaydetme gibi bir olayı yok; çünkü zamanımız yok! Bu yüzden bu konuda bize bir kolaylık yapmalarını bekleyeceğimiz tek adres de haliyle 'dergiler' oluyor. Daha önceki bir yazımda 'trend' kelimesinden hiç haz etmediğimi (hatta az oldu; nefret ediyorum!) belirtmiştim. Bu yüzden de moda dergilerinin okuyucularını biraz daha özgür kılabilmeleri için dergileri içerisinde 'editorial'lara daha fazla ağırlık vermelerinin bu amaca hizmet edeceğini söylemiştim. Açıyorsunuz dergiyi daha ilk sayfadan (100 sayfa reklamdan sonraki ilk sayfadan bahsediyorum) karman çorman, sayfaya zorla sığdırılmış gibi duran yüzlerce ürün! Ben şahsen o sayfaları tomar halinde atlayarak geçiyorum. Çünkü gözlerimi yoruyorlar!
Sağolsun V Man dergisi de 2011 ilkbahar koleksiyonlarını bizlere sezonu kısaca özetleyen ve fikir veren bir çekimle sunmuş. Üstelik hem erkekler hem de kadınlar için hazırlanan koleksiyonların kısa bir özetinden bahsediyorum! Sezonun en ilgi toplayan defilelerinden anahtar parçaları seçerek hem erkeklere hem de kadınlara, 2011 ilkbahar-yaz koleksiyonlarını kısaca 'anlatmış'. İşte bu kadar basit. Sadece bu editorial'ı incelemek bile size koleksiyonlarla ilgili bir fikir verecektir. Yüzlerce ürünün sergilendiği sayfalar arasında boğulmaya hiç gerek yok!

                 
Calvin Klein-Salvatore Ferragamo


Lanvin-D&G

     
 Versace-Jil Sander

     
 Prada-Gucci


 Dolce&Gabbana-Burberry

                   
 Balenciaga-Ralph Lauren


Giorgio Armani-Givenchy

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen