Freitag, 25. Februar 2011

The O.C Obsession

Opening Ceremony'nin sitesi şu aralar bünyemde bir bağımlılık yaratmış halde. Site, içeriğinde bulunan her bir parçayı idik didik inceleme isteği uyandırdığından ve bunun sonucuda  da gözlerde geçici sulanmaya sebebiyet verdiğinden yetkililerine mail atıp siteye giren her bir müşteriye gün içerisinde sadece 1 saat geçirebilme hakkı vermesini, süre tamamlanınca da sitenin o günlük kitlenmesini filan talep edicem. Yoksa gerçekten benim gibi gözü bozuk olanların bu site sebebiyle artık kör olacak hale geleceklerinden korkuyorum. Hadi gözlere verdiği zararı geçtim, psikolojik olarak (şiddetli bir 'isteyip de alamama' duygusu) verdiği zararlardan hiiç bahsetmiyorum.
Neyse, sitenin yeni 'obsesyon' sebebi ise Maison Michel'in kocaman taşlardan tasarladığı saç bandı! Saçlara takıldığında kişiyi Yunan tanrıçası' na dönüştürebilecek bir etkiye sahip olduğunu siteye not etmeyi unutmuş olsalar gerek. Maile bunu da yazıcam. 
Fiyatı mı?
975.00 . . .
Ben bir bardak soğuk su içip geliyorum.



Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen