Samstag, 8. Januar 2011

Art Pieces

Bir nevi sanat eseri değerindeki couture kıyafetler'i izlemeye doyamıyoruz evet, peki ya couture takılar? Takının couture'ü mü olur demeyin, var, buyrun bakın. 
William Lllewellyn Griffiths'ın kurucusu olduğu markanın adı Metal Couture Jewelry.  Alexander McQueen, Vivienne Westwood ve Dolce&Gabbana'yla da işbirliğinde bulunmuş!!
Griffiths, değerli taşları ve metalleri görücülerini hayran bırakacak ustalıkta bir el işçiliğiyle birleştirip ortaya can alıcı takılar çıkarmış. 


Yalnız, ben özellikle yüzüklerini ayrı bir yere koymak istiyorum; çünkü birincisi, yüzük bir kadına yakıştırdığım en kullanışlı ve en zarif takı, ikincisi Griffiths de koleksiyonunda yüzüklere ayrı bir önem vermiş belli, her biri detaylıca, ince ince işlenmiş ve sanki bir kraliçenin mücevher kutusundan çıkarılmış gibi. 







Hepsi birbirinden göz alıcı; ama benim tercihim ilk fotoğraftakinden yana.
Sonuncudan da güzel bir evlilik yüzüğü olabilir diye düşünüyorum, bilmiyorum sizce nasıl fikir?

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen