Samstag, 26. März 2011

Oh la la!

'Nail art' daha Türkiye'de yeni yeni kendini göstermeye başlamışken, Avrupa ve Amerika'da almış başını gidiyor. Bir çok bayan için 'vazgeçilemeyen aksesuarlar' listesinin en başına gelip oturmuş durumda. Özellikle İngiliz bir marka olan Minx bu konuda çığır açtı. Yüzlerce değişik desende 'nail art' seçeneği sunan markanın internet sitesinin galeri bölümünden de görebileceğiniz dizaynları tırnağınıza uygulatmak istiyorsanız bu işlemi uygulayan profesyonellerden yardım almanız gerekiyor. Türkiye'de Minx'in dizaynlarını uygulayan herhangi bir yer var mı bilmiyorum; ama zamanla bu akımın Türkiye'yi de iyiden iyiye saracağını düşünüyorum. Beyonce, Rihanna, Victoria Beckham ve Blake Lively gibi ünlü isimler de Minx'in müdavimlerinden. 


Gloss Magazine.
 Londra Moda Haftası'nda modellere uygulanan Minx'den bahsedilmiş.

Yalnız bu hizmet Türkiye'de herkes tarafından yararlanılabilinir hale gelip, meraklılarını mutlu edene kadar beklememek adına ilgilenenler için fevkalade bir site keşfettim. Profesyonele başvurmadan evde kendi kendinize de tırnaklarınızı yaratıcı desenlerle nasıl süsleyebileceğinizi adım adım resimlerle gösteren ve anlatan bir site. Siteye daha yeni eklenmiş olan ve denk gelen herkesin de favorisi olacağından emin olduğum pratik bir tırnak baskısı tekniği var ki...alışkanlık yaratacak cinsten!


Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen