Montag, 3. Januar 2011

Be impressive with your experimental style

'Shakuhachi' kelimesini daha önce duydunuz mu bilmiyorum. Shakuhachi, bambudan yapılma ve Japonlara özgü geleneksel flütün adı. Tabii post'umun konusu bu flüt değil, bu flütün adını benimsemiş Avustralyalı bir marka. Sitelerinde yayınladıkları koleksiyonlarına bir bakayım dedim; camel rengi bandaj eteği, patchwork jean gömleği ve siyah transparan kolsuz bluz müthişmiş derken koleksiyondaki her parçanın birbirinden güzel olduğunu fark ettim. Ama tabii koleksiyondaki benim 'hit' parçam (hemen aşağıda) camel rengi vücudu saran bandaj etek. Ekoseli oduncu gömlekleriyle harika duracağı kesin! 
Shakuhachi'nin tasarımlarına pek çok moda çekimi içerisinde de yer verilmiş. Bu da markanın tasarımlarının dikkat çekici olduğunun bir kanıtı. 
Pek duymaya alışkın olmadığınız, farklı markaların özgün tasarımlarıyla tarzınıza farklı kombinasyonlar ekleyip kendinize kolayca bir deneysel tarz yaratabilirsiniz. Bu yüzden 'Hiç duymadım, o da neymiş?' demeden önce markalara bir şans verip koleksiyonlarına bir göz atın.










Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen